Γ.Ε.Λ. ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (2011 - 2012)

Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Fashion History in the Web




Τζάκι Κένεντι Ωνάση: Μια πλούσια ζωή

Η μόδα στα 90's

http://www.vintageadbrowser.com/clothes-ads-1990s/3

http://www.squidoo.com/sixties-style

http://www.mylady.gr/arthra/2011/07/tzaki-kennentu-onasi-i-gunaila-piso-apo-megalous%E2%80%9D-andres!/

Τα παιδιά των λουλουδιών

http://www.queen.gr/MODA/SChOLEIO-MODAS/item/37677-%C2%ABLe-smoking%C2%BB-To-istoriko-gynaikeio-kostoymi-toy-Yves-Saint-Laurent

http://www.vita.gr/html/ent/081/ent.7081.asp


Επιμέλεια: Fashion in Action
Αναρτήθηκε από project4 gelpanorama στις 1:42 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

1η Ερευνητική Εργασία

  • Η ανατομία του Facebook από το Facebook
  • Μαθήματα ιστορίας κοινωνικών δικτύων
  • Προβληματίζει η χρήση κοινωνικών δικτύων από παιδιά
  • Έφηβοι & Διαδίκτυο
  • Κολλημένοι στο Facebook οι έφηβοι
  • Κατάθλιψη σε εφήβους προκαλεί το Facebook
  • Σοβαρές επιπτώσεις στους εφήβους από το Facebook
  • Dossier spécial Web 2.0
  • Web 2.0 tools in your classroom
  • Le Web 2.0 en Classe de F.L.E.
  • Des outils "web 2.0" dans l'enseignement du français Des outils "web 2.0" dans l'enseignement du français
  • Web 2.0 in Learning
  • Συνέντευξη με τον Charles Crook
  • Από το Web 1.0 στο Web 2.0 : Εργαλεία και Τεχνικές για την εκπαίδευση του 21ου αιώνα
  • Μοντέλο κατασκευής συνεργατικού διαδικτυακού μαθήματος
  • Εργαλεία και εφαρμογές Web 2.0
  • Χρήση τεχνολογιών Web 2.0 για την υποστήριξη συνεργατικής μάθησης
  • Web 2.0 – Εφαρμογές
  • Τα blogs στην εκπαίδευση (Μέρος Β΄)
  • Τα blogs στην εκπαίδευση (Μέρος Α΄)
  • Εργαλεία Web 2.0
  • What is Web 2.0
  • Wikipedia

Ετικέτες

  • Ημερολόγιο (7)
  • Ομάδα 1 (1)
  • Ομάδα 2 (1)
  • Ομάδα 3 (1)
  • Ομάδα 4 (1)

Βιβλία - Άρθρα σε περιοδικά

  • Γιώργος Τσίρος, Twitter:Πόσα μπορείς να πεις με 140 γράμματα; Η νέα μόδα του Internet, σελ. 44 - 47, Περιοδικό της Καθημερινής
  • Christakis Nicholas, Fowler J., 2010, Συνδεδεμένοι, Η εκπληκτική δύναμη των κοινωνικών δικτύων και πώς αυτά διαμορφώνουν τη ζωή μας. Εκδόσεις Κάτοπτρο, Αθήνα
  • Ollivier Chr., Puren L., 2011, Le Web 2.0 en classe de langue (Une réflexion théorique et des activités pratiques pour faire le point), éd. Maison des langues, Paris
  • Perez Vera Carmen, 2009, Le Web 2.0 dans l’enseignement des langues étrangères, p. 27-29, FDLM, No 363, mai – juin 2009

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2012 (28)
    • ▼  Μαΐου (15)
      • Ολοκλήρωση Ερευνητικής Εργασίας
      • Οι συνθήκες παραγωγής των επώνυμων ρούχων
      • Κατασκευή ρούχων: Οι πρώτες ύλες
      • Θεατρικό Κοστούμι
      • Η άποψη των γονιών για την νεανική - σχολική μόδα
      • Η καταναλωτική μας σχέση με τα ρούχα
      • Ρούχα και ρατσιστικά στερεότυπα
      • Fashion History in the Web
      • Sixties and Nineties
      • Η μόδα και οι εκπρόσωποι της : 1920 - 1990
      • Η μόδα την δεκαετία του '60
      • Η μόδα την δεκαετία του '50
      • Η ιστορία της μόδας
      • Η διάσταση της ενδυμασίας και της μόδας
      • Η ερμηνεία της συμπεριφοράς των νέων που ντύνονται...
    • ►  Απριλίου (7)
    • ►  Φεβρουαρίου (4)
    • ►  Ιανουαρίου (2)
  • ►  2011 (6)
    • ►  Δεκεμβρίου (5)
    • ►  Νοεμβρίου (1)

Είμαστε τελικά ότι φοράμε;

2η Ερευνητική Εργασία

  • Histoire et Sociologie du Vêtement
  • Vêtement
  • Clothing
  • History of clothing and textile
  • Histoire du costume
  • Fashion: The Social Phenomena
  • Μόδα (Από τον δικτυακό τόπο του Βασίλη Συμεωνίδη)
  • The business of fashion
  • Η μόδα είναι κοινωνικό φαινόμενο μιμητισμού με ψυχολογικά αίτια
  • Μόδα
  • Ενδυμασία
  • Πώς τα ρούχα λένε το ποιοι είμαστε.
Θέμα Απλό. Από το Blogger.